23 Şubat 2012
Besinin miktarı değil içeriği kilo aldırıyor
Harvard Üniversitesi’nin yaptığı bir araştırma kilo vermenin miktarla alakalı değil, yenilen ürünün kalitesiyle alakalı olduğunu gösteriyor

Harvard Üniversitesi’nin yaptığı bir araştırma kilo vermenin miktarla alakalı değil, yenilen ürünün kalitesiyle alakalı olduğunu gösteriyor. Her yiyecek ve içeceğin yarattığı tokluk ve açlık hissinin farklı olduğunu belirten Dr. Dairush Mozaffarian, her şeyden bir miktar yemek sağlıklı beslenmek anlamına gelmez diyor. Dolasıyıyla açlık ve tokluk hissiniz, yediğiniz miktarı etkiler.
Kilo vermenize yardımcı olabilecek yiyecekler yoğurt, tam tahıllı gıdalar, sebze ve meyveler ve kabuklu yemişler olarak sıralanırken kilo alımını artıran ve destekleyen besinler ise patates, patates cipsi, susam ve şekerli içecekler.
Besinin miktarı değil içeriği kilo aldırıyor başlıklı haberi google'de ara...
Besinin miktarı değil içeriği kilo aldırıyor başlıklı haberi google haberler'de ara...
Besinin miktarı değil içeriği kilo aldırıyor başlıklı haberi google haberler'de ara...

Besinin miktarı değil içeriği kilo aldırıyor
27 Kasım 2011 22:29
0 yorum
Bu habere henüz yorum eklenmemiş!
BU KATEGORİ'DE EN POPÜLER HABERLER


















